الأربعاء، 4 مارس 2015

ما هي دفعة العبيد؟

دفعة العبيد دي هي دفعة شهر 7, الي هما بيخشو الجيش في النص التاني, دول بيكونو مولودين في النص الاول من السنة, عشان كده تاريخ التحاقهم بالجيش بيكون في النص التاني.
الاسم ده جه لان الدفعة دي بتروح مركز التدريب في عز الحر و بتشوف ايام صعبة جدا, لانه ساعتها بتكون المياة قليلة او منعدمة اصلا في مراكز تدريب معينة زي دهشور, لو رحت دهشور و في شهر سبعة كمان, يبئا الله يكون في عونك.

هناك 10 تعليقات:

  1. انا معايا كليه بس كان معايا دور تاني هنقدم في كام

    ردحذف
  2. الردود
    1. انا معايا كليه ومعايا دور تاني عاوز اعرف هخش امتي انا شهر ٩

      حذف
  3. انا دفعت 7اقدم امته

    ردحذف
  4. انا موليد 25/8/1999 وهخلص دبلوم سنه 2019 عايز اعرف هقدم امتا

    ردحذف
  5. التجنيد الزقازيق شغال انهره 6/6/
    2019

    ردحذف
  6. انا مواليد ٢٧/٨/٢٠٠١ اقدم السنه الجايه شهر كام

    ردحذف
  7. انا خريج دور تاني مواليد النص التاني ، اقدم امتي؟

    ردحذف
  8. انا موليد 2002/8/3 عايز اعرف اقدم امتا واخش امتا ودفعه ايه لان في ناس بتقولي قدم في شهر 4الي جاي وفي ناس بتقولي قدم في معادك شهر 8

    ردحذف